Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1219303, author = {Hanzlovský, Radovan and Sládek, Petr and Válek, Jan}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice}, edition = {1. vyd.}, editor = {Kubínová, Štěpánka, Šlégr, Jan}, keywords = {Educational excursion; physics; memorizing; learning}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, pages = {5-9}, publisher = {KF PřF Univerzita Hradec Králové}, title = {Komparace didaktických prostředků ve výuce fyziky na SŠ}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1219303 AU - Hanzlovský, Radovan - Sládek, Petr - Válek, Jan PY - 2015 TI - Komparace didaktických prostředků ve výuce fyziky na SŠ PB - KF PřF Univerzita Hradec Králové CY - Hradec Králové KW - Educational excursion KW - physics KW - memorizing KW - learning N2 - Teoretické znalosti v předmětu Fyzika jsou osvojovány žáky na SŠ dle striktně stanovených a předepsaných výukových norem, daných RVP a z něj vycházející ŠVP. Způsob předávání těchto znalostí na žáka se u prezenčního studia primárně uskutečňuje pomocí vyučujícího. Jeho prostřednictvím je žák seznámen při výuce a následně při volnočasové aktivitě studenta (dále VAS) s novými vědomostmi. Takto získané informace memoruje a fixuje prostřednictvím předepsaných výukových materiálů. Sekundárně pak může sám vyučující doporučit tematicky a obsahově vhodné mediální produkty, které mohou zábavnou formou pomoci zakomponovat školní učivo fyziky do širších souvislostí. Tím mohou poskytnout žákovi jak prezenčního tak kombinovaného studia z hlediska způsobu uchovávání informací v lidském mozku větší portfolio (auto)didaktických nástrojů. To s sebou přináší možnost komplexnějšího pojetí a pochopení problematiky fyzikálního učiva. ER -
HANZLOVSKÝ, Radovan, Petr SLÁDEK a Jan VÁLEK. Komparace didaktických prostředků ve výuce fyziky na SŠ. In Kubínová, Štěpánka, Šlégr, Jan. \textit{Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice}. 1. vyd. Hradec Králové: KF PřF Univerzita Hradec Králové, 2015. s.~5-9.
|