HORÁKOVÁ, Radka. Péče o žáka s kochleárním implantátem v podmínkách inkluzivního vzdělávání. In Jiřina Klenková et al. Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské aspeciálněpedagogické souvislosti. Inclusion of Pupils with Disordered Communication Ability and with Hearning Impairment. Psychological, Medicial and Special Educational Context. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 85-95. ISBN 978-80-210-7487-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Péče o žáka s kochleárním implantátem v podmínkách inkluzivního vzdělávání
Název česky Péče o žáka s kochleárním implantátem v podmínkách inkluzivního vzdělávání
Název anglicky The care about the student with a cochlear implant in terms of inclusive education
Autoři HORÁKOVÁ, Radka.
Vydání první. Brno, Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské aspeciálněpedagogické souvislosti. Inclusion of Pupils with Disordered Communication Ability and with Hearning Impairment. Psychological, Medicial and Special Educational Context, od s. 85-95, 11 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-7487-3
Klíčová slova česky sluchové postižení; sluchadla; kochleární implantát; FM systém; vývoj řeči; testy sluchové percepce; vzdělávání
Klíčová slova anglicky hearing impairment; hearing aids; cochlear implant; FM technology; speech development; test of auditory perception; education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 26. 2. 2016 22:28.
Anotace
Kapitola v knize pojednává o faktorech ovlivňujících úroveň péče o dítě s kochleárním implantátem v předškolním věku, které vedou k zařazení dítěte do majoritní společnosti. Součástí kapitoly je prezentace výsledků šetření, které mělo kvalitativní charakter. Jeho cílem bylo popsat jazykový vývoj chlapce s kochleárním implantátem a poukázat na přínos FM technologie v oblasti vnímání řečového signálu v hlučném prostředí.
Anotace anglicky
The chapter in the presented book deals with the factors that influence the level of the care about the child with cochlear implant in the preschool age. This factors leads to the child´s inclusion of the child to the majority. The chapter includes qualitative character reserach results. The goal was to describe language development in the boy with the cochlear implant and point out the benefit of the FM technology in the area of speech signal perception in the noisy environment.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUNázev: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:58