Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1220221, author = {Kopečný, Petr}, address = {Brno}, booktitle = {Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské aspeciálněpedagogické souvislosti. Inclusion of Pupils with Disordered Communication Ability and with Hearning Impairment. Psychological, Medicial and Special Educational Context}, edition = {první}, editor = {Jiřina Klenková et al}, keywords = {speech therapy; communication skill; impaired communication ability; social inclusion; physical disability; school for pupils with physical disability}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7487-3}, pages = {127-138}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Podpora sociální inkluze žáků s tělesným postižením v kontextu rozvoje komunikačních schopností}, year = {2014} }
TY - CHAP ID - 1220221 AU - Kopečný, Petr PY - 2014 TI - Podpora sociální inkluze žáků s tělesným postižením v kontextu rozvoje komunikačních schopností VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021074873 KW - speech therapy KW - communication skill KW - impaired communication ability KW - social inclusion KW - physical disability KW - school for pupils with physical disability N2 - Kapitola se zabývá komunikačními schopnostmi žáků s tělesným postižením, kteří navštěvují školu pro žáky s tělesným postižením v republice Baden-Württemberg v Německu. Stručně je představena problematika sociální inkluze a tělesného postižení, dále je vymezena narušená komunikační schopnost u osob s tělesným postižením a odborníci intervenující v rámci komplexního přístupu k osobám se zdravotním postižením a s obtížemi v komunikaci. Empirická část kapitoly nabízí výsledky kvalitativního šetření, které bylo zpracováno formou dvou případových studií žáků s tělesným postižením se zřetelem na jejich komunikační schopnosti. ER -
KOPEČNÝ, Petr. Podpora sociální inkluze žáků s tělesným postižením v kontextu rozvoje komunikačních schopností (Promotion of Social Inclusion of Pupils with Physical Disabilities in the Context of Development of Communication Skills). In Jiřina Klenková et al. \textit{Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské aspeciálněpedagogické souvislosti. Inclusion of Pupils with Disordered Communication Ability and with Hearning Impairment. Psychological, Medicial and Special Educational Context}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, p.~127-138. ISBN~978-80-210-7487-3.
|