C 2014

Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

GAJZLEROVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název česky

Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název anglicky

Motivation of Teachers to Use Tablets to Educate Pupils with Special Educational Needs

Autoři

GAJZLEROVÁ, Lenka

Vydání

první. Brno, Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society. od s. 171-183, 13 s. 2014

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7530-6

Klíčová slova česky

vzdělávání; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; mulitmediální technologie; multimédia; aplikace; tablety; pedagogický pracovník; motivace

Klíčová slova anglicky

education; pupil with special educational Leeds; multimedial technologies; multimedia; aplications; tablets; teacher; motivation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 6. 2. 2015 15:58, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Kapitola představuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na využití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýza dílčí výzkumné otázky je věnována motivaci pedagogických pracovníků pro využití tabletů ve vzdělávání. Kapitola předkládá teoretická východiska s definováním základních pojmů z oblasti multimediálních technologií. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno v roce 2013-2014, technikou polostrukturovaného rozhovoru s využitím předem připravených otázek. Získaná data byla podrobně analyzována a v závěru zpracována pomocí selektivního kódování do kauzální sítě. Výsledky vypovídají o vysoké motivovanosti pedagogických pracovníků použít tablet jako vhodnou, účelnou a praktickou pomůcku pro vzdělávání i reedukaci s širokým portfoliem využití.

Anglicky

This charter focuses on partial results of research aimed on using tablets to educate pupils with special educational needs. Analyse of the research question is oriented on motivation of teachers to use tablets to educate pupls. Paper presents theoretical frame and definition of basic term of multimedia technologies. Qualitative research was realised in the period from 2013-2014 using technice of dialogue and prepared questions. Data were analysed and proceded by selective coding in causal network. Outcomes reflect high motivation of teachers to use tablet as convenient and practical tool to educate and re-educate with high portfolio to be used.

Návaznosti

MUNI/A/0801/2013, interní kód MU
Název: Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti
Investor: Masarykova univerzita, Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
Zobrazeno: 8. 11. 2024 15:33