C
2014
Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
GAJZLEROVÁ, Lenka
Základní údaje
Originální název
Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název česky
Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky
Motivation of Teachers to Use Tablets to Educate Pupils with Special Educational Needs
Vydání
první. Brno, Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society. od s. 171-183, 13 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
vzdělávání; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; mulitmediální technologie; multimédia; aplikace; tablety; pedagogický pracovník; motivace
Klíčová slova anglicky
education; pupil with special educational Leeds; multimedial technologies; multimedia; aplications; tablets; teacher; motivation
V originále
Kapitola představuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na využití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýza dílčí výzkumné otázky je věnována motivaci pedagogických pracovníků pro využití tabletů ve vzdělávání. Kapitola předkládá teoretická východiska s definováním základních pojmů z oblasti multimediálních technologií. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno v roce 2013-2014, technikou polostrukturovaného rozhovoru s využitím předem připravených otázek. Získaná data byla podrobně analyzována a v závěru zpracována pomocí selektivního kódování do kauzální sítě. Výsledky vypovídají o vysoké motivovanosti pedagogických pracovníků použít tablet jako vhodnou, účelnou a praktickou pomůcku pro vzdělávání i reedukaci s širokým portfoliem využití.
Anglicky
This charter focuses on partial results of research aimed on using tablets to educate pupils with special educational needs. Analyse of the research question is oriented on motivation of teachers to use tablets to educate pupls. Paper presents theoretical frame and definition of basic term of multimedia technologies. Qualitative research was realised in the period from 2013-2014 using technice of dialogue and prepared questions. Data were analysed and proceded by selective coding in causal network. Outcomes reflect high motivation of teachers to use tablet as convenient and practical tool to educate and re-educate with high portfolio to be used.
Návaznosti
MUNI/A/0801/2013, interní kód MU | Název: Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti | Investor: Masarykova univerzita, Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
|
Zobrazeno: 8. 11. 2024 15:33