ŠTĚPÁNEK, Libor. Creative approach to language teaching: From flexible sylabus to students´ autonomy. In Cutting Edges Research Conference, Canterbury Christ Church University. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Creative approach to language teaching: From flexible sylabus to students´ autonomy
Autoři ŠTĚPÁNEK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Cutting Edges Research Conference, Canterbury Christ Church University, 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14640/14:00079075
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky tvořivost; CALT; jazykové vzdělávání; autonomie; výukové styly
Klíčová slova anglicky creativity; CALT; language teaching; autonomy; learning styles; teaching styles
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2015 12:02.
Anotace
This paper shares experience with an implementation of Creative Approach to Language Teaching (CALT) to university setting. It presents creativity (M. Csikszentmihalyi, K. Robinson, J.P.Gilford, E. de Bono) as an integral part of the language learning process and addresses questions of creative situations, processes and barriers, focusing on students' autonomy and their contribution to a course development. Masaryk University Language Centre, the leading language learning institution in the country, has been testing, analysing and implementing CALT in diverse courses since 2009. Our findings indicate that teachers using CALT methods prefer adopting roles of language facilitators, guides and advisers. They tend to share negotiated responsibilities with the rest of the learning community-of-practice and provide a more creative, flexible and dynamic environment for students who are allowed to become natural co-authors and engaged creators of more autonomous language learning tasks. This paper brings practical examples of successfully implemented activities and concepts.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0233, interní kód MUNázev: Inovace, metodika a kvalita jazykového vzdělávání a odborného vzdělávání v cizích jazycích v terciární sféře v ČR (Akronym: IMPACT)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace, metodika a kvalita jazykového vzdělávání a odborného vzdělávání v cizích jazycích v terciární sféře v ČR, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
abstract.doc Licence Creative Commons  Verze souboru Štěpánek, L. 13. 2. 2015

Vlastnosti

Adresa v ISu
https://is.muni.cz/auth/publication/1225815/abstract.doc
Adresa ze světa
https://is.muni.cz/publication/1225815/abstract.doc
Adresa do Správce
https://is.muni.cz/auth/publication/1225815/abstract.doc?info
Ze světa do Správce
https://is.muni.cz/publication/1225815/abstract.doc?info
Vloženo
Pá 13. 2. 2015 15:25, PhDr. Mgr. Libor Štěpánek, Ph.D.

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba PhDr. Mgr. Libor Štěpánek, Ph.D., učo 18364
  • osoba PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218
Atributy
 

abstract.doc

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.muni.cz/auth/publication/1225815/abstract.doc
Adresa ze světa
http://is.muni.cz/publication/1225815/abstract.doc
Typ souboru
Word (application/msword)
Velikost
21 KB
Hash md5
a56bbe186c27f8afa29599bd7a4dc34e
Vloženo
Pá 13. 2. 2015 15:25

abstract.txt

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.muni.cz/auth/publication/1225815/abstract.txt
Adresa ze světa
http://is.muni.cz/publication/1225815/abstract.txt
Typ souboru
holý text (text/plain)
Velikost
1,1 KB
Vloženo
Pá 13. 2. 2015 15:26

abstract.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.muni.cz/auth/publication/1225815/abstract.pdf
Adresa ze světa
http://is.muni.cz/publication/1225815/abstract.pdf
Typ souboru
PDF (application/pdf)
Velikost
108,6 KB
Hash md5
b9419efe67bb75402d41ed2a6c63d238
Vloženo
Pá 13. 2. 2015 15:28
Vytisknout
Nahlásit neoprávněně vložený soubor Zobrazeno: 23. 5. 2022 08:09