d 2014

Demand High - nová výzva pro učitele anglického jazyka?

VOJTKOVÁ, Naděžda

Basic information

Original name

Demand High - nová výzva pro učitele anglického jazyka?

Name in Czech

Demand High - nová výzva pro učitele anglického jazyka?

Name (in English)

Demand High - a new challenge for English teachers?

Authors

VOJTKOVÁ, Naděžda

Edition

2014

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Popularizační texty a aktivity

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

Efektivní učení;výuka zaměřená na učení se;zpětná vazba;individuální přístup.

Keywords in English

Effective teaching;learning-centred approach to teaching;feedback;individual approach
Změněno: 25/3/2015 08:58, Mgr. Naděžda Vojtková

Abstract

V originále

Dva významní představitelé výuky angličtiny jako cizího jazyka – Jim Scrivener a Adrian Underhill přišli před časem s návrhy, které pomáhají učitelům anglického jazyka se zaměřit na samotné učení žáků a jeho efektivitu. Tyto návrhy pracovně nazývají Demand High a já bych vás ve svém příspěvku s nimi chtěla seznámit. Pro některé z vás to bude ujištění „…vždyť přece tohle dělám…“, pro jiné to může být inspirace a rozšíření repertoáru aktivit v hodinách. Nejdříve si vysvětlíme, s čím Demand High přichází a proč, a potom si ukážeme několik příkladů z praxe.

In English

J. Scrivener and A. Underhill initiated new suggestions how to make teaching more learning-centred and they called their suggestions Demand High.The article will investigate what Demand High is and how it can be used in English classes.

Links

CZ.1.07/1.3.41/02.0043, interní kód MU
Name: Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě (Acronym: EDUCOLAND)
Investor: South-Moravian Region, 1.3 Further education of employees of schools and educational institutes