k 2014

Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání

HOFMANN, Eduard

Basic information

Original name

Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání

Name in Czech

Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání

Name (in English)

Curricular changes in teaching geography in France in relation to Czech geographic education

Authors

Edition

GODID Pedagogická fakulta JU, 2014

Other information

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Keywords (in Czech)

geografické myšlení, kurikulum, konstruktivismus, udržitelný rozvoj, humánní oblast, integrovaná učebnice, náčrt

Keywords in English

geographical thinking, curriculum, constructivism, sustainable development, human education, integrated textbook, sketch
Změněno: 3/3/2015 10:40, doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.

Abstract

V originále

Přednáška objasňuje změny v chápání školské geografie ve Francii. Poukazuje na fakt, že geografie je společně s historií a občanskou naukou součástí humanitního pilíře. Její koncepce je úzce spjata s geografickým myšlením a udržitelným rozvojem.

In Czech

Přednáška objasňuje změny v chápání školské geografie ve Francii. Poukazuje na fakt, že geografie je společně s historií a občanskou naukou součástí humanitního pilíře. Její koncepce je úzce spjata s geografickým myšlením a udržitelným rozvojem.