JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK a Petr KNECHT. Metodika 3A jako spojnice mezi teorií a praxí: teoretická a metodologická východiska metodiky 3A v cyklu sdílení znalostí. In 22. Konference České asociace pedagogického výzkumu: Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorí a praxí. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodika 3A jako spojnice mezi teorií a praxí: teoretická a metodologická východiska metodiky 3A v cyklu sdílení znalostí
Název česky Metodika 3A jako spojnice mezi teorií a praxí: teoretická a metodologická východiska metodiky 3A v cyklu sdílení znalostí
Název anglicky The 3A methodology as a link between theory and practice: theoretical and methodological basis of the 3A methodology in the knowledge sharing circle.
Autoři JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK a Petr KNECHT.
Vydání 22. Konference České asociace pedagogického výzkumu: Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorí a praxí, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D., učo 12232. Změněno: 28. 2. 2015 15:30.
Anotace
Příspěvek shrnuje teoretická a metodologická východiska metodiky 3A vyvinuté jako nástroj pro analýzu výukových situací z hlediska jejich kvality.
Anotace anglicky
The presentation summarises theoretical and methodological considerations of the 3A-methodology that has been developed as an analytical tool for the assessing of the quality of teaching situations.
Návaznosti
GA14-06480S, projekt VaVNázev: Utváření didaktického vědění pro zlepšení: rozvíjení kvality výuky
Investor: Grantová agentura ČR, Utváření didaktického vědění pro zlepšení: rozvíjení kvality výuky
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 04:37