BARTOŇOVÁ, Miroslava and Zuzana ŠIRMEROVÁ. Narušení lexikálně-sémantické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení (Disruption of Lexical and Semantic language level in pupils with specific learning difficulties). In PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2014, p. 107-118, 11 pp. ISBN 978-80-210-7530-6. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1228402, author = {Bartoňová, Miroslava and Širmerová, Zuzana}, address = {Brno}, booktitle = {PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.}, edition = {1}, editor = {PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {specific learning difficulties; communication disorders; phonetic and phonological language level;}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7530-6}, pages = {107-118}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Narušení lexikálně-sémantické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení}, year = {2014} }
TY - CHAP ID - 1228402 AU - Bartoňová, Miroslava - Širmerová, Zuzana PY - 2014 TI - Narušení lexikálně-sémantické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021075306 KW - specific learning difficulties KW - communication disorders KW - phonetic and phonological language level; N2 - Lexikálně-sémantická jazyková rovina se zabývá aktivní a pasivní slovní zásobou, která má velký vliv také na čtení a psaní. U žáků se specifickými poruchami učení se tak může její narušení prohlubovat problémy ve čtení. Cílem výzkumného šetření je analýza narušení v lexikálně-sémantické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení. Jsou zde prezentovány parciální výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumného šetření u žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava and Zuzana ŠIRMEROVÁ. Narušení lexikálně-sémantické jazykové roviny u žáků se specifickými poruchami učení (Disruption of Lexical and Semantic language level in pupils with specific learning difficulties). In PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{PIPEKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2014, p.~107-118, 11 pp. ISBN~978-80-210-7530-6.
|