ONDREJOVÁ, Dana. Klamavá reklama v (novém) občanském zákoníku. Právní rozhledy. Nakladatelství C.H. Beck, roč. 5, č. 5, s. 159-165. ISSN 1210-6410. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Klamavá reklama v (novém) občanském zákoníku
Název anglicky Misleading Advertising in the New Civil Code
Autoři ONDREJOVÁ, Dana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Právní rozhledy, Nakladatelství C.H. Beck, 2015, 1210-6410.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50501 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Repozitář MU
Kód RIV RIV/00216224:14220/15:00080686
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova česky klamavá reklama nekalá soutěž nový občanský zákoník
Klíčová slova anglicky misleading advertising unfair competition new civil code
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 22. 7. 2020 16:18.
Anotace
Příspěvek analyzuje novou úpravu klamavé reklamy v novém občanském zákoníku.
Anotace anglicky
This paper analyzes the new regulation of misleading advertising in the new Civil Code.
Návaznosti
GA14-20147S, projekt VaVNázev: Vliv práva Evropské unie na českou regulaci nekalé soutěže a nekalých obchodních praktik
Investor: Grantová agentura ČR, Vliv práva Evropské unie na českou regulaci nekalé soutěže a nekalých obchodních praktik
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:15