JEDLIČKOVÁ, Helena. Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK. In Patrik Matyášek. Metodická publikace. 1. vyd. BRNO: NOVÁ ŠKOLA, 2014, s. 87-96. ISBN 978-80-7289-652-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK.
Název česky Modely zkušenostního učení ve vzdělávání pro 21. století na terénní přírodovědné praxi pedagogů škol JMK.
Název anglicky Natural and Community Garden for Primary Education in the 21st century
Autoři JEDLIČKOVÁ, Helena.
Vydání 1. vyd. BRNO, Metodická publikace, od s. 87-96, 10 s. 2014.
Nakladatel NOVÁ ŠKOLA
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7289-652-3
Klíčová slova česky Badatelsky orientovaný výuka projekt Biologie pro život a zdraví zkušenostní a situační učení Vzdělávání pro udržitelný rozvoj a zdraví dynamický model zážitkové vzdělávání
Klíčová slova anglicky Research oriented teaching Enquiry based science education project Biology for Life and Health Experiential and situational learning Education for sustainable development and health Dynamic Model of Experiential Learning
Změnil Změnila: Ing. Helena Jedličková, Ph.D., učo 2417. Změněno: 13. 3. 2015 17:33.
Anotace
Do projektu „Biologie pro život a zdraví“ byl zapracován model vzdělávání učitelů dovednostně-reflexivní(představitel: V. Švec),jehož teoretické východisko je v socio-kognitivní teorii učení (J. Piaget a teorie vzděláváníkonstruktivistické). Prostřednictvím nácviku a osvojování dovedností autoregulačního učení, komunikace, akční intervence a autoregulace by se měly rozvíjet pedagogické kompetence, pedagogická sebereflexe a konstruování pedagogických znalostí (Spilková a kol., 2004).Financováno z projektu Přírodovědné DVPP a inovace ŠVP škol JmK s využitím praktických zahraničních terénních praxí a stáží, registrační číslo CZ.1.07/1.3.41/02.0055.
Anotace anglicky
The project "Biology for Life and Health" was incorporated in the model of teacher training a skill-reflexive (Representative: V. Švec, 2005) whose theoretical basis is the socio-cognitive learning theory (J. Piaget and constructivist learning theory). through training and skill self-regulatory learning, communication, and self-action interventions should develop pedagogical competence, self-teaching and designing pedagogical knowledge (Spilková et al., 2004).Funded Project Natural DVPP and innovation SEP schools JmK using practical international field placements and internships, registration number CZ.1.07 / March 1, 41 / 02.0055.
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 00:48