GAJZLEROVÁ, Lenka. Spezifika im Unterricht der Schüler mit sonderpädagogischem Fördebedarf mit Rücksicht auf Benutzung von digitalen Technologien in der Schule. In Nadregionální konference. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spezifika im Unterricht der Schüler mit sonderpädagogischem Fördebedarf mit Rücksicht auf Benutzung von digitalen Technologien in der Schule
Autoři GAJZLEROVÁ, Lenka.
Vydání Nadregionální konference, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky digitální technologie; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze; PC
Klíčová slova anglicky digital technology; pupils with special educational needs; inclusion; PC
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 12. 3. 2015 13:25.
Anotace
Poster präsentiert die Ergebnisse der Forschung über die Nutzung digitaler Technologien für Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf. Das Hauptziel der Untersuchung war die Analyse von Nutzung der digitalen Technologien (inkl. Informations- und Kommunikationstechnologien) bei Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf auf Grundschulen und Hauptschulen im Hauptbildungsstrom. Poster präsentiert Teilergebnisse der Forschung zu überregionalen Konferenz in Leipzig.
Anotace anglicky
Poster presenting the results of research concerning the use of digital technologies for pupils with special educational needs. The main objective of the research was to analyze the use of digital technologies (including ICT) for pupils with special educational needs in primary mainstream schools. Poster presents partial results of research on cross-regional conference in Leipzig.
Návaznosti
MUNI/A/1311/2014, interní kód MUNázev: Zapojení studentů doktorského studia do tvůrčí činnosti v pedagogickém výzkumu (Akronym: ProRIV IV)
Investor: Masarykova univerzita, Zapojení studentů doktorského studia do tvůrčí činnosti v pedagogickém výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:58