Informační systém MU
VACENOVSKÝ, Pavel, Petr STAREC a Jiří NYKODÝM. Didaktika fotbalu, ledního hokeje a krasobruslení. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. nestránkováno, 30 s. ISBN 978-80-210-7456-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Didaktika fotbalu, ledního hokeje a krasobruslení
Název anglicky Didactics of football, ice hockey and figure scating
Autoři VACENOVSKÝ, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí), Petr STAREC (203 Česká republika, domácí) a Jiří NYKODÝM (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, od s. nestránkováno, 30 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14510/14:00079679
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-210-7456-9
Klíčová slova anglicky Didactics forms; individual player´s reactions; combinations during the game; evaluation of the performance
Změnil Změnila: Mgr. Aneta Fedrová, učo 142618. Změněno: 23. 3. 2015 14:16.
Anotace
V kapitole Didaktika fotbalu najdou studenti informace o herních činnostech jednotlivce a herních kombinacích hry. Z pohledu učitele a trenéra je důležité znát klíčové kroky jednotlivých činností, na co se má učitel a trenér zaměřit při hodnocení výkonu z hlediska jednotlivých herních činností a co má následně svým svěřencům radit. V podkapitole Didaktické formy je uvedeno jejich rozdělení s následnou charakteristikou. Kapitola je zakončena charakteristikou herního výkonu, který učitel či trenér pečlivě sleduje, aby mohl zhodnotit aktuální potřeby tréninkového procesu.
Anotace anglicky
This chapter Didactics of football provides students with the information on the individual player´s reactions and combinations during the game. For teachers or coaches it is inevitable to be aware of the key steps of the individual activities, to know what teachers or coaches should focus on when evaluating individual player´s reactions and what kind of advice they should provide their students with. Sub-chapter Didactics forms provides their division and their characteristics. At the end of this chapter, there is provided some characteristics of player´s reactions and performance which teachers or coaches watch carefully to be able to define the current needs of the training procedure.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MUNázev: Inovace a modernizace studijních oborů FSpS (Akronym: IMPACT)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace a modernizace studijních oborů FSpS, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
Zobrazeno: 30. 4. 2024 15:23