NAVRÁTILOVÁ, Jitka. Reflexivní vzdělávání jako přístup posilující schopnosti studentů integrovat poznatky do praxe. (Reflexive education as an approach strenghtening students capacity to integrate knowledge into practice.). In Punová Monika, Navrátilová Jitka. Praktické vzdělávání v sociální práci optikou konceptu resilience. 1st ed. Brno: MUNI PRESS, 2014, p. 101-129, 28 pp. Sociální práce. ISBN 978-80-210-7337-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Reflexivní vzdělávání jako přístup posilující schopnosti studentů integrovat poznatky do praxe.
Name in Czech Reflexivní vzdělávání jako přístup posilující schopnosti studentů integrovat poznatky do praxe.
Name (in English) Reflexive education as an approach strenghtening students capacity to integrate knowledge into practice.
Authors NAVRÁTILOVÁ, Jitka.
Edition 1. vyd. Brno, Praktické vzdělávání v sociální práci optikou konceptu resilience. p. 101-129, 28 pp. Sociální práce, 2014.
Publisher MUNI PRESS
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit Faculty of Social Studies
ISBN 978-80-210-7337-1
Keywords (in Czech) reflexivita, praktické vzdělávání, sociální práce
Keywords in English reflexivity, practical education, social work
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D., učo 45609. Changed: 23/3/2015 15:48.
PrintDisplayed: 24/7/2024 00:29