Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1231580, author = {Gajzlerová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al}, keywords = {individuals with special educational needs, inclusive education, support and countervailing measures, key competencies, multimedia education, digital technologies, tablets}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6646-5}, pages = {83-97}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Podpora inkluze prostřednictvím digitálních technologií}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1231580 AU - Gajzlerová, Lenka PY - 2013 TI - Podpora inkluze prostřednictvím digitálních technologií VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066465 KW - individuals with special educational needs, inclusive education, support and countervailing measures, key competencies, multimedia education, digital technologies, tablets N2 - Kapitola je věnována problematice digitálních technologií a mediálního inkluzivního vzdělávání. Prezentuje výzkumnou analýzu inkluzivního vzdělávání a zasazení digitálních technologií do vzdělávacího systému se zdůrazněním nutnosti bezbariérového přístupu k digitálním technologiím a multimédiím. Kapitola je doplněna o ukázky rozhovorů z výzkumného šetření věnovanému využití tabletů ve vzdělávání. ER -
GAJZLEROVÁ, Lenka. Podpora inkluze prostřednictvím digitálních technologií. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. \textit{Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~83-97. ISBN~978-80-210-6646-5.
|