Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1231663, author = {Junová, Pavlína and Červenka, Karel}, address = {Brno}, booktitle = {Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování.}, edition = {1.}, editor = {Vojtová, V., Červenka, K.}, keywords = {helping profession; life experience; motivation; helping syndrome; special educator´s competences; needs of client}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7610-5}, pages = {152-161}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Role životních zkušeností v rámci výkonu profese speciálního pedagoga - etopeda}, year = {2014} }
TY - CHAP ID - 1231663 AU - Junová, Pavlína - Červenka, Karel PY - 2014 TI - Role životních zkušeností v rámci výkonu profese speciálního pedagoga - etopeda PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021076105 KW - helping profession KW - life experience KW - motivation KW - helping syndrome KW - special educator´s competences KW - needs of client N2 - Tato kapitola se zabývá přístupem speciálních pedagogů ke své práci a k dětem s poruchami chování. Zaměřujeme se na souvislosti životní zkušeností speciálních pedagogů a na motivaci pro výkon pomáhající profese. Jádrem kapitoly jsou některé z výsledů kvalitativní výzkumné sondy, která zjišťovala, jaké konkrétní aspekty z životní zkušenosti speciálních pedagogů se podle nich promítají do jejich práce s klientem a jak konkrétně tyto zkušenosti ovlivňují jejich způsob práce. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak konkrétně životní zkušenost ovlivňuje speciální pedagogy v jejich práci a volbě povolání. Participanty výzkumu byli speciální pedagogové v etopedických zařízeních. ER -
JUNOVÁ, Pavlína and Karel ČERVENKA. Role životních zkušeností v rámci výkonu profese speciálního pedagoga - etopeda (The role of teacher's personal experiences within the process of eduaction of children with behavioural disorders). In Vojtová, V., Červenka, K. \textit{Intervence pro inkluzi dětí s problémy/poruchami v chování.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2014, p.~152-161. ISBN~978-80-210-7610-5.
|