VÁŇA, Pavel. "Lehrerinnen" - ihr langer Weg zur Gleichstellung und Akzeptanz mit einem Fokus auf Feminisierung und ihren Konsequenzen. roč. 24, č. 5, str. 699-720. MU, 2014. Pedagogická orientace. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2014-5-699.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název "Lehrerinnen" - ihr langer Weg zur Gleichstellung und Akzeptanz mit einem Fokus auf Feminisierung und ihren Konsequenzen
Název česky "Učitelky" - jejich dlouhá cesta k rovnoprávnosti a uznání se zaměřením na feminizaci a její důsledky.
Název anglicky Female Teachers: Their long road to equality and acceptance with a focus on feminization and its consequences
Autoři VÁŇA, Pavel.
Vydání roč. 24, č. 5, str. 699-720. MU, Pedagogická orientace, 2014.
Další údaje
Typ výsledku Původní umělecké práce
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2014-5-699
Klíčová slova česky feminizace, diskriminace, rovnost, celibát učitelek, genderově teoretický výklad
Klíčová slova anglicky feminization, discrimination, equality, celibacy of female teachers, gender-theoretical explanation
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 6. 5. 2015 10:51.
Anotace
Překlad článku Doz. Dr. hab. et Mag. Renate Seebauer B.Ed. Prof. PH z německého jazyka
Anotace anglicky
Translation of an article of Doz. Dr. hab. et Mag. Renate Seebauer B.Ed. Prof. PH
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 12:43