RACEK, Oldřich. Marketing ASEBS. Brno: Masarykova univerzita. s. nestránkováno, 15 s. ISBN 978-80-210-7377-7. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing ASEBS
Název anglicky Marketing ASEBS
Autoři RACEK, Oldřich (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, od s. nestránkováno, 15 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14510/14:00079857
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-210-7377-7
Klíčová slova anglicky Marketing; need; macroenvironment; microenvironment; targeted marketing; market segmentation; product; price; distributions; communication mix
Změnil Změnila: Mgr. Aneta Fedrová, učo 142618. Změněno: 26. 3. 2015 19:03.
Anotace
Publikace je určena studentům magisterského studia. Materiál je strukturován do 3 kapitol a jeho součástí jsou kontrolní otázky. Tento e-learningový materiál obsahuje 13x obraz. dokumentaci (fotografie, grafy, schémata a tabulky) a 1 soubor ke stažení. Obsahem této elektronické výukové publikace je úvod do marketingu pro obor ASEBS.
Anotace anglicky
Publication is intended for Master´s degree students. Material consists of 3 chapters and test questions. This e-learning material includes 13 images (photos, graphs, schemes and tables) and 1 file to download. This electronic teaching material provides the introduction to marketing in the field of ASEBS (Applied sport education of security bodies).
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MUNázev: Inovace a modernizace studijních oborů FSpS (Akronym: IMPACT)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace a modernizace studijních oborů FSpS, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 18:12