Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1231998, author = {Racek, Oldřich}, address = {Brno}, keywords = {Marketing; need; macroenvironment; microenvironment; targeted marketing; market segmentation; product; price; distributions; communication mix}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7377-7}, pages = {nestránkováno}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Marketing ASEBS}, url = {http://www.fsps.muni.cz/impact/marketing-asebs/}, year = {2014} }
TY - GEN ID - 1231998 AU - Racek, Oldřich PY - 2014 TI - Marketing ASEBS PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021073777 KW - Marketing KW - need KW - macroenvironment KW - microenvironment KW - targeted marketing KW - market segmentation KW - product KW - price KW - distributions KW - communication mix UR - http://www.fsps.muni.cz/impact/marketing-asebs/ L2 - http://www.fsps.muni.cz/impact/marketing-asebs/ N2 - Publikace je určena studentům magisterského studia. Materiál je strukturován do 3 kapitol a jeho součástí jsou kontrolní otázky. Tento e-learningový materiál obsahuje 13x obraz. dokumentaci (fotografie, grafy, schémata a tabulky) a 1 soubor ke stažení. Obsahem této elektronické výukové publikace je úvod do marketingu pro obor ASEBS. ER -
RACEK, Oldřich. \textit{Marketing ASEBS}. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s.~nestránkováno, 15 s. ISBN~978-80-210-7377-7.
|