Detailed Information on Publication Record
2014
Marketing ASEBS
RACEK, OldřichBasic information
Original name
Marketing ASEBS
Name (in English)
Marketing ASEBS
Authors
RACEK, Oldřich (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Brno, p. nestránkováno, 15 pp. 2014
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Field of Study
Sport and leisure time activities
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
electronic version available online
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14510/14:00079857
Organization unit
Faculty of Sports Studies
ISBN
978-80-210-7377-7
Keywords in English
Marketing; need; macroenvironment; microenvironment; targeted marketing; market segmentation; product; price; distributions; communication mix
Změněno: 26/3/2015 19:03, Mgr. Aneta Fedrová
V originále
Publikace je určena studentům magisterského studia. Materiál je strukturován do 3 kapitol a jeho součástí jsou kontrolní otázky. Tento e-learningový materiál obsahuje 13x obraz. dokumentaci (fotografie, grafy, schémata a tabulky) a 1 soubor ke stažení. Obsahem této elektronické výukové publikace je úvod do marketingu pro obor ASEBS.
In English
Publication is intended for Master´s degree students. Material consists of 3 chapters and test questions. This e-learning material includes 13 images (photos, graphs, schemes and tables) and 1 file to download. This electronic teaching material provides the introduction to marketing in the field of ASEBS (Applied sport education of security bodies).
Links
CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MU |
|