c 2014

Marketing ASEBS

RACEK, Oldřich

Basic information

Original name

Marketing ASEBS

Name (in English)

Marketing ASEBS

Authors

RACEK, Oldřich (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Brno, p. nestránkováno, 15 pp. 2014

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

Sport and leisure time activities

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

electronic version available online

References:

RIV identification code

RIV/00216224:14510/14:00079857

Organization unit

Faculty of Sports Studies

ISBN

978-80-210-7377-7

Keywords in English

Marketing; need; macroenvironment; microenvironment; targeted marketing; market segmentation; product; price; distributions; communication mix
Změněno: 26/3/2015 19:03, Mgr. Aneta Fedrová

Abstract

V originále

Publikace je určena studentům magisterského studia. Materiál je strukturován do 3 kapitol a jeho součástí jsou kontrolní otázky. Tento e-learningový materiál obsahuje 13x obraz. dokumentaci (fotografie, grafy, schémata a tabulky) a 1 soubor ke stažení. Obsahem této elektronické výukové publikace je úvod do marketingu pro obor ASEBS.

In English

Publication is intended for Master´s degree students. Material consists of 3 chapters and test questions. This e-learning material includes 13 images (photos, graphs, schemes and tables) and 1 file to download. This electronic teaching material provides the introduction to marketing in the field of ASEBS (Applied sport education of security bodies).

Links

CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MU
Name: Inovace a modernizace studijních oborů FSpS (Acronym: IMPACT)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, 2.2 Higher education