Detailed Information on Publication Record
2014
Marketing sportu
RACEK, OldřichBasic information
Original name
Marketing sportu
Name (in English)
Sports marketing
Authors
RACEK, Oldřich (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Brno, p. nestránkováno, 18 pp. 2014
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Field of Study
Sport and leisure time activities
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
electronic version available online
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14510/14:00079858
Organization unit
Faculty of Sports Studies
ISBN
978-80-210-7378-4
Keywords in English
Definition of sports marketing; sports industry; sports product; customer of sports organizations; strategy in sports marketing; sponsorship
Změněno: 26/3/2015 19:07, Mgr. Aneta Fedrová
V originále
Publikace je určena studentům bakalářského studia. Materiál je strukturován do 5 kapitol a jeho součástí jsou kontrolní otázky. Tento e-learningový materiál obsahuje 8x obraz. dokumentaci (fotografie, grafy, schémata a tabulky) a 1 soubor ke stažení. Obsahem této elektronické výukové publikace je definice sportovního marketingu a jeho další specifika.
In English
Publication is intended for Bachelor´s degree students. Material consists of 5 chapters and test questions. This e-learning material includes 8 images (photos, graphs, schemes and tables) and file to download. This electronic teaching material provides definition of sports marketing and the specifics of this field.
Links
CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MU |
|