c 2014

Marketing sportu

RACEK, Oldřich

Basic information

Original name

Marketing sportu

Name (in English)

Sports marketing

Authors

RACEK, Oldřich (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Brno, p. nestránkováno, 18 pp. 2014

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

Sport and leisure time activities

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

electronic version available online

References:

RIV identification code

RIV/00216224:14510/14:00079858

Organization unit

Faculty of Sports Studies

ISBN

978-80-210-7378-4

Keywords in English

Definition of sports marketing; sports industry; sports product; customer of sports organizations; strategy in sports marketing; sponsorship
Změněno: 26/3/2015 19:07, Mgr. Aneta Fedrová

Abstract

V originále

Publikace je určena studentům bakalářského studia. Materiál je strukturován do 5 kapitol a jeho součástí jsou kontrolní otázky. Tento e-learningový materiál obsahuje 8x obraz. dokumentaci (fotografie, grafy, schémata a tabulky) a 1 soubor ke stažení. Obsahem této elektronické výukové publikace je definice sportovního marketingu a jeho další specifika.

In English

Publication is intended for Bachelor´s degree students. Material consists of 5 chapters and test questions. This e-learning material includes 8 images (photos, graphs, schemes and tables) and file to download. This electronic teaching material provides definition of sports marketing and the specifics of this field.

Links

CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MU
Name: Inovace a modernizace studijních oborů FSpS (Acronym: IMPACT)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, 2.2 Higher education