RÖDEROVÁ, Petra. Specifika ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. s. 155-171. ISBN 978-80-210-6646-5. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Název česky Specifika ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Název anglicky Specific Features in Teaching Pupils with Visual Impairments
Autoři RÖDEROVÁ, Petra.
Vydání 1. vydání. Brno, Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools, od s. 155-171, 17 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6646-5
Klíčová slova česky zrakové postižení, specifické kompetence, edukace, zraková vada, speciální pomůcky
Klíčová slova anglicky visual impairment, specific skills, education, visual defect, speccial aids
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 27. 3. 2015 18:54.
Anotace
Kapitola uvádí do problematiky vzdělávání osob s postižením zraku na základě jejich potřeb a možností. Zohledňuje doporučené metody práce a potřebné vybavení škol, které je vhodné pro edukaci této cílové skupiny.
Anotace anglicky
The chapter introduces the issue of education of people with visual impairments based on their needs and possibilities. The paper reflects recommended working methods and necessary facilities in schools that are appropriate for teaching this target group.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 09:26