ČERNÝ, Michal. Filosofické aspekty umělé inteligence v kontextu pedagogických paradigmat (Philosophical Aspects of Artificial Intelligence in the Context of Educational Paradigms). Paideia. Praha: Univerzita Karlova, 2014, XI, No 1, p. nestránkováno, 10 pp. ISSN 1214-8725. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1298833, author = {Černý, Michal}, article_location = {Praha}, article_number = {1}, keywords = {artificial intelligence; constructivism; education; ethics; Turing machine}, language = {cze}, issn = {1214-8725}, journal = {Paideia}, title = {Filosofické aspekty umělé inteligence v kontextu pedagogických paradigmat}, url = {http://paideia.pedf.cuni.cz/download/cerny_inteligence.pdf}, volume = {XI}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1298833 AU - Černý, Michal PY - 2014 TI - Filosofické aspekty umělé inteligence v kontextu pedagogických paradigmat JF - Paideia VL - XI IS - 1 SP - nestránkováno EP - nestránkováno PB - Univerzita Karlova SN - 12148725 KW - artificial intelligence KW - constructivism KW - education KW - ethics KW - Turing machine UR - http://paideia.pedf.cuni.cz/download/cerny_inteligence.pdf N2 - Článek se zabývá umělou inteligenci a jeho definici vůbec v kontextu aplikace ve vzdělávání. Představuje základní schematické postupy založené na symbolickém funkcionalismu, konektivismu nebo robotického funkcionalismu. Poskytuje širší syntézu v rámci základních otázek týkajících se filosofie výchovy. ER -
ČERNÝ, Michal. Filosofické aspekty umělé inteligence v kontextu pedagogických paradigmat (Philosophical Aspects of Artificial Intelligence in the Context of Educational Paradigms). \textit{Paideia}. Praha: Univerzita Karlova, 2014, XI, No~1, p.~nestránkováno, 10 pp. ISSN~1214-8725.
|