TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Revival of demonstration experiments in science education. Online. In I. Sahin, A, Kiray, S. Alan. ICEMST2015, International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Proceeding Book. Konya: Necmettin Erbakan University, Faculty Of Education Konya (TURKEY), 2015, s. 62-70. ISBN 978-605-61434-4-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Revival of demonstration experiments in science education
Název česky Obnova demonstračního experimentu v přírodovědném vzdělávání
Autoři TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ.
Vydání Konya, ICEMST2015, International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Proceeding Book, od s. 62-70, 9 s. 2015.
Nakladatel Necmettin Erbakan University, Faculty Of Education Konya (TURKEY)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-605-61434-4-1
Klíčová slova česky konstruktivismus; demonstrační experiment; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky constructivism; demonstration experiment; science education
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 20. 3. 2016 23:15.
Anotace
As a result of our design-based research we found several principles for the effective implementation of demonstration experiments in teaching/learning science: an emphasis on the objective of demonstration experiments, controlled observation of demonstration experiments, and development of students´ thinking and creativity in demonstration experiments.
Anotace česky
Jako výsledek našeho design-based výzkumu jsme objevili několik principů implementace demonstračních experimentů do přírodovědné výuky: důraz na cíl demonstračního experimentu, řízené pozorování demonstračního experimentu a rozvoj žákovského myšlení a tvořivosti při demonstračním experimentu.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 04:29