RODOVÁ, Veronika. Dramatická výchova ve službách dějepisu : vzdělávací potenciál tematické kooperativní výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 179 s. ISBN 978-80-210-7593-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dramatická výchova ve službách dějepisu : vzdělávací potenciál tematické kooperativní výuky
Název anglicky Drama education in service didactics of history : Educational Potential of Thematic Cooperative Education
Autoři RODOVÁ, Veronika.
Vydání 1. vyd. Brno, 179 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-7593-1
Klíčová slova česky tematická kooperativní výuka; didaktika dějepisu; dramatická výchova; kooperativní výuka; pedagogická komunikace; živý obraz; vizuální gramotnost
Klíčová slova anglicky thematic cooperative education; didactics of history; drama education; cooperative education; pedagogical communication; still picture; visual literacy
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 18. 6. 2015 10:44.
Anotace
Kniha Dramatická výchova ve službách dějepisu se vztahuje k oblasti didaktiky dějepisu a zabývá se vzdělávacími možnostmi tematické kooperativní výuky, což představuje propojení práce s historickými texty (narativními a ikonickými) a aktivizačních výukových metod, zejména výukové techniky živých obrazů. Jádrem práce je kvalitativní výzkumné šetření zahrnující analýzu slovní reflexe žáků a fotografií živých obrazů, pořízených během výuky.
Anotace anglicky
The book "Drama education in didactics of History and Drama Education" deals with the educational possibilities of purpose-built thematic cooperative education, which represents interconnection of work involving historical texts (narrative and iconic) and activation educational methods, especially the educational technique of still pictures. The core of the thesis is a qualitative research involving an analysis of students' verbal reflexion and photographs of still pictures, taken during the lessons.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 03:40