PAPOUŠEK, Jan a Radek PELÁNEK. Impact of Adaptive Educational System Behaviour on Student Motivation. In Artificial Intelligence in Education. Madrid: Springer International Publishing, 2015, s. 348-357. ISBN 978-3-319-19772-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-19773-9_35.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Impact of Adaptive Educational System Behaviour on Student Motivation
Autoři PAPOUŠEK, Jan (203 Česká republika, domácí) a Radek PELÁNEK (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Madrid, Artificial Intelligence in Education, od s. 348-357, 10 s. 2015.
Nakladatel Springer International Publishing
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Impakt faktor Impact factor: 0.402 v roce 2005
Kód RIV RIV/00216224:14330/15:00083139
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-3-319-19772-2
ISSN 0302-9743
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-19773-9_35
UT WoS 000365041100035
Klíčová slova anglicky adaptive educational system; item difficulty; optimal challenge; experimental evaluation
Štítky core_A, firank_A
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 2. 5. 2016 06:10.
Anotace
In this work we try to connect research on student modeling and student motivation, particularly on the relation between task difficulty and engagement. We perform experiments within widely used adaptive practice system for geography learning. The results document the impact of the choice of a question construction algorithm and target difficulty on student perception of question suitability and on their willingness to use the system. We also propose and evaluate a mechanism for a dynamic difficulty adjustment.
Návaznosti
MUNI/A/1159/2014, interní kód MUNázev: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace IV.
Investor: Masarykova univerzita, Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace IV., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/A/1206/2014, interní kód MUNázev: Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity (Akronym: SKOMU)
Investor: Masarykova univerzita, Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 15:08