TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Development of science teacher creativity and IBSE. In Proceedings of the 1st International Baltic Symposium on Science and Technology (BalticSTE2015), Šiauliai, Lithuania. 2015. ISBN 978-609-95513-2-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Development of science teacher creativity and IBSE
Název česky Rozvoj učitelské kreativity a IBSE
Autoři TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA.
Vydání Proceedings of the 1st International Baltic Symposium on Science and Technology (BalticSTE2015), Šiauliai, Lithuania, 2015.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Litva
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-609-95513-2-6
Klíčová slova česky kreativita; rozvoj; IBSE; přírodovědné vzdělávání; učitelské vzdělávání
Klíčová slova anglicky creativity; development; IBSE; science education; teacher education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 5. 3. 2017 09:26.
Anotace
Teacher creativity is essential for development of students’ creativity. Within project PROFILES we discovered that an effective method of development of science teacher creativity is a training of teachers in implementation of IBSE. Styles of teacher creativity were studied using Kirton’s Adaptation-Innovation Inventory.
Anotace česky
Učitelská kreativita je základem pro rozvoj studentské kreativity. V rámci projektu PROFILES jsme zkoumali efektivní metodu pro rozvoj učitelské kreativity, kterou je vzdělávání učitelů v implementaci IBSE. Styly učitelské kreativity byly studovány pomocí Kirtonova adaptivně- inovátorského testu.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 07:53