Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1301176, author = {Lojdová, Kateřina}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {Recenzovaný sborník příspěvků Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE}, editor = {Magnanimitas}, keywords = {reflection; student teachers; teachers training; teaching practice; trainig teachers}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, isbn = {978-80-87952-10-8}, pages = {1303-1311}, publisher = {Magnanimitas}, title = {Cvičný učitel očima studentů učitelství na praxi}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1301176 AU - Lojdová, Kateřina PY - 2015 TI - Cvičný učitel očima studentů učitelství na praxi PB - Magnanimitas CY - Hradec Králové SN - 9788087952108 KW - reflection KW - student teachers KW - teachers training KW - teaching practice KW - trainig teachers N2 - Předložená empirická studie vychází z kvalitativního výzkumu deníků z praxe studentů učitelství a polostrukturovaných rozhovorů se studenty učitelství. Identifikuje role cvičného učitele ve vztahu ke studentům učitelství v různých fázích průběhu praxe. V počáteční fázi praxe hraje cvičný učitel roli gatekeepera, v jejím průběhu a ve fázi závěrečné roli poskytovatele zpětné vazby. V průběhu praxe jsme identifikovali tři role cvičného učitele: „parťák“, „záchranář“, „revizor. Tato typologie rolí cvičného učitele zohledňuje autonomii studenta učitelství a jeho kontrolu cvičným učitelem. ER -
LOJDOVÁ, Kateřina. Cvičný učitel očima studentů učitelství na praxi. In Magnanimitas. \textit{Recenzovaný sborník příspěvků Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE}. Hradec Králové: Magnanimitas, 2015, s.~1303-1311. ISBN~978-80-87952-10-8.
|