2015
Mezipředmětové vztahy fyziky a chemie ve vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
ŠUTOVÁ, MichaelaZákladní údaje
Originální název
Mezipředmětové vztahy fyziky a chemie ve vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Název česky
Mezipředmětové vztahy fyziky a chemie ve vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Název anglicky
Cross curricular relationship of physics and chemistry in education of socially disabled pupils
Autoři
Vydání
XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY, 2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7844-4
Klíčová slova česky
mezipředmětové vztahy, fyzika, chemie, hustota, sociální znevýhodnění
Klíčová slova anglicky
cross curricular relationship, physics, chemistry, density, social disable
Změněno: 8. 3. 2016 18:04, PhDr. Mgr. Michaela Drexler, Ph.D.
V originále
Tento příspěvek pojednává o možném využití mezipředmětových vazeb fyziky a chemie. V rámci základního vzdělávání existují témata, která jsou probírána dříve ve fyzice než v chemii. V těchto tématech tak fyzika pokládá žákům základní teoretické i praktické znalosti, které následně chemie rozvíjí. Příspěvek popisuje možné efektivní pojetí výuky tématu hustota a to při vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Anglicky
This paper deal about possible using of cross curricular relationship of physics and chemistry. There are exists themes by primary education, which are firstly educated by physic than chemistry. Also physic created first theoretical and practical pupils knowledge and after that chemistry develop them. The paper describe possible efficient concept of education the theme density by education of socially disabled pupils.