a 2015

Mezipředmětové vztahy fyziky a chemie ve vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

ŠUTOVÁ, Michaela

Základní údaje

Originální název

Mezipředmětové vztahy fyziky a chemie ve vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Název česky

Mezipředmětové vztahy fyziky a chemie ve vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Název anglicky

Cross curricular relationship of physics and chemistry in education of socially disabled pupils

Vydání

XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY, 2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7844-4

Klíčová slova česky

mezipředmětové vztahy, fyzika, chemie, hustota, sociální znevýhodnění

Klíčová slova anglicky

cross curricular relationship, physics, chemistry, density, social disable
Změněno: 8. 3. 2016 18:04, PhDr. Mgr. Michaela Drexler, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento příspěvek pojednává o možném využití mezipředmětových vazeb fyziky a chemie. V rámci základního vzdělávání existují témata, která jsou probírána dříve ve fyzice než v chemii. V těchto tématech tak fyzika pokládá žákům základní teoretické i praktické znalosti, které následně chemie rozvíjí. Příspěvek popisuje možné efektivní pojetí výuky tématu hustota a to při vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Anglicky

This paper deal about possible using of cross curricular relationship of physics and chemistry. There are exists themes by primary education, which are firstly educated by physic than chemistry. Also physic created first theoretical and practical pupils knowledge and after that chemistry develop them. The paper describe possible efficient concept of education the theme density by education of socially disabled pupils.