SYSLOVÁ, Zora. Rámec profesních kvalit učitele mateřské školy. Výuková videa. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-7885-7. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rámec profesních kvalit učitele mateřské školy. Výuková videa.
Název anglicky Framework of professional qualities of kindergarten teacher. Video tutorials.
Autoři SYSLOVÁ, Zora.
Vydání Brno, 2015.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-7885-7
Klíčová slova česky evaluační nástroj; profesní kompetence; karierní systém; výukové video
Klíčová slova anglicky evaluation tool; professional competences; career system; video tutorial
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 11. 3. 2016 12:53.
Anotace
Výuková videa jsou součástí knihy Rámec profesních kvalit učitele mateřské školy. Oba materiály vznikly v rámci projektu "Rozvojem osobnostních a profesních kompetencí a učitelů MŠ a ZŠ k vyšší kvalitě vzdělávání" (CZ.1.07/1.3.00/48,0022). Prezentované videonahrávky ukazují příklady profesních činností, jakými jsou schopnost diferencovat vzdělávání, poskytovat dětem zpětnou vazbu, chovat se partnersky, klást otevřené otázky, sdílet svoje zkušenosti, reflektovat svoji práci apod. Kvalita zachycená na videonahrávkách a následné otázky (příp. úkoly), mají otevřít cestu k diskusi o tom, co je žádoucí, co u dětí předškolního věku podporuje rozvoj klíčových kompetencí a podpořit zamyšlení nad vlastními praktikami a úrovní profesních dovedností.
Anotace anglicky
Training videos are part of the book The framework of professional qualities and kindergarten teachers. Both materials are generated under the project "Development of personal and professional competencies of teachers and nursery and primary schools to higher quality education" (CZ.1.07 / March 1, 00 / 48.0022). Presented videos show examples of professional activities, such as the ability to differentiate education, provide children with feedback behave a partner, ask open questions, share their experiences, to reflect on their work, etc. The quality of the videos captured and subsequent questions (or. Tasks), have open the way to discussion of what is desirable, what preschool children supports the development of key competencies and encourage reflection on their own practices and levels of professional skills.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 09:27