D
2015
IBSE PROFILES-Modules in Science Teacher Education
TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ
Základní údaje
Originální název
IBSE PROFILES-Modules in Science Teacher Education
Název česky
IBSE PROFILES-moduly ve vzdělávání přírodovědných učitelů
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a
Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Porto, Portugal, END 2015 International Conference on Education and New Developments, od s. 116-120, 5 s. 2015
Nakladatel
World Institute for Advanced Research and Science (WIARS), Portugal
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Portugalsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00083362
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
IBSE; modul; přírodovědné vzdělávání; vzdělávání učitelů
Klíčová slova anglicky
IBSE; module; science education; teacher education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
The objective of our research is the development of an IBSE teaching method, based on IBSE modules. The second objective is the implementation of this educational method into science teacher education. This research was conducted within the project PROFILES in the European 7th Framework Programme. The basic methods of our research were the design-based research, the curricular Delphi study and the case study. The output of the PROFILES curricular Delphi study is a set of concepts (paradigms) in science education which were used as the issue for our design-based research. The main outcome of our design-based research is the PROFILES-modules.
Česky
Cílem našeho výzkumu je rozvoj IBSE výukových metod, založených na modulech. Druhým cílem je implementace těchto metod do přípravy přírodovědných učitelů. Tento výzkum byl realizován v rámci 7 FP programu. Základními výzkumnými metodami byly design-based research a kurikulární Delphi-studie. Výstupem kurikulární Delphi-studie je soubor konceptů (paradigmat) přírodovědného vzdělávání, které byly využity jako základ pro design-based výzkum, jehož hlavním výstupem jsou PROFILES-moduly.
Návaznosti
266589, interní kód MU | Název: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES) | Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce |
|
Zobrazeno: 9. 11. 2024 06:13