k 2015

Old and New Media and Participation: Czech Republic in 2014

MACEK, Jakub and Alena MACKOVÁ

Basic information

Original name

Old and New Media and Participation: Czech Republic in 2014

Edition

Political Engagement and Digital Media Use in Central and Eastern Europe, 2015

Other information

Language

English

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

Literature, mass media, audio-visual activities

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Social Studies
Změněno: 27/7/2015 11:44, doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.

Abstract

V originále

The presentation delivers selected conclusions from 2014 survey (N=1998) into media-related practices and political engagement and participation of Czech society.

Links

EE2.3.20.0184, research and development project
Name: Vytvoření interdisciplinárního týmu v oblasti výzkumu internetu a nových médií
GP13-15684P, research and development project
Name: Nová a stará média v každodenním životě: mediální publika v čase proměny mediálních praxí
Investor: Czech Science Foundation, New and old media in everyday life: media audiences at the time of transforming media uses
MUNI/A/0903/2013, interní kód MU
Name: Proměna veřejné a politické participace v kontextu měnících se mediálních technologií a praxí
Investor: Masaryk University, Category A