B 2015

Approaches to students with learning disorders in inclusive school environment

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Approaches to students with learning disorders in inclusive school environment

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Vydání

1. dotisk 1. vyd. Brno, 164 s. 2015

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-7110-0

Klíčová slova česky

specifické poruchy učeni; strategie; výzkum; styly učení

Klíčová slova anglicky

specific learning disorder; strategy; research on learning styles

Štítky

Munipress

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 19. 5. 2016 13:45, Dana Nesnídalová

Anotace

ORIG CZ

V originále

The monograph addresses the issue of education for pupils with specific learning disabilities in inclusive elementary school. The aim is to describe the possibilities of education for pupils and strategy approaches in mainstream school and to analyze factors influencing process of education inclusion of pupils in mainstream schools. The monograph is processed monographic treatments using techniques of critical analysis of scientific literature Czech and foreign origin, mainly German and English, in the empirical part of the research project is processed using the method of quantitative and qualitative research.

Česky

Monografie řeší problematiku vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v inkluzivním prostředí základní školy. Cílem je popsat možnosti vzdělávání žáků a strategie přístupů ve škole hlavního vzdělávacího proudu a analyzovat faktory ovlivňující proces edukace inkluze žáků ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Monografie je zpracovaná monografickou procedurou s využitím techniky kritické analýzy odborné literatury české a zahraniční provenience, zejména německé a anglické, v empirické části je zpracován výzkumný projekt s využitím metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Zobrazeno: 2. 11. 2024 02:34