BARTOŇOVÁ, Miroslava. Approaches to students with learning disorders in inclusive school environment. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 164 s. ISBN 978-80-210-7110-0. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Approaches to students with learning disorders in inclusive school environment
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava.
Vydání 1. dotisk 1. vyd. Brno, 164 s. 2015.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-7110-0
Klíčová slova česky specifické poruchy učeni; strategie; výzkum; styly učení
Klíčová slova anglicky specific learning disorder; strategy; research on learning styles
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 5. 2016 13:45.
Anotace
The monograph addresses the issue of education for pupils with specific learning disabilities in inclusive elementary school. The aim is to describe the possibilities of education for pupils and strategy approaches in mainstream school and to analyze factors influencing process of education inclusion of pupils in mainstream schools. The monograph is processed monographic treatments using techniques of critical analysis of scientific literature Czech and foreign origin, mainly German and English, in the empirical part of the research project is processed using the method of quantitative and qualitative research.
Anotace česky
Monografie řeší problematiku vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v inkluzivním prostředí základní školy. Cílem je popsat možnosti vzdělávání žáků a strategie přístupů ve škole hlavního vzdělávacího proudu a analyzovat faktory ovlivňující proces edukace inkluze žáků ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Monografie je zpracovaná monografickou procedurou s využitím techniky kritické analýzy odborné literatury české a zahraniční provenience, zejména německé a anglické, v empirické části je zpracován výzkumný projekt s využitím metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 09:05