KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Pupil Assessment in Inclusive Schools. In SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs. 2015.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Pupil Assessment in Inclusive Schools
Name in Czech Hodnocení žáků v inkluzivních školách
Authors KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Edition SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs, 2015.
Other information
Original language English
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Bulgaria
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) primární vzdělávání; podmínky inkluzivního vzdělávání; inkluzivní vzdělávání; komplexní rozvíjející hodnocení
Keywords in English primary education; conditions of inclusive education, inclusive education, comprehensive devepoping evaluatiuon
Tags International impact
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Changed: 1/3/2016 07:56.
Abstract
In the presentation I have present the results of research aimed at mapping approaches to the assessment of pupils in inclusive primary schools within the context of inclusive education principles. The study defines the characteristics of pupil assessment in an inclusive school.
Abstract (in Czech)
V přednášce jsem prezentovala výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zmapovat pojetí hodnocení žáků na prvním stupni inkluzivních základní škol v kontextu principů inkluzivního vzdělávání a pokusit se definovat charakteristické znaky hodnocení žáků v inkluzivní škole v podobě komplexního rozvíjejícího hodnocení.
Links
MUNI/A/1317/2014, interní kód MUName: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 10/10/2024 01:29