k
2015
Pupil Assessment in Inclusive Schools
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana
Basic information
Original name
Pupil Assessment in Inclusive Schools
Name in Czech
Hodnocení žáků v inkluzivních školách
Edition
SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs, 2015
Other information
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Bulgaria
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
primární vzdělávání; podmínky inkluzivního vzdělávání; inkluzivní vzdělávání; komplexní rozvíjející hodnocení
Keywords in English
primary education; conditions of inclusive education, inclusive education, comprehensive devepoping evaluatiuon
Tags
International impact
V originále
In the presentation I have present the results of research aimed at mapping approaches to the assessment of pupils in inclusive primary schools within the context of inclusive education principles. The study defines the characteristics of pupil assessment in an inclusive school.
In Czech
V přednášce jsem prezentovala výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zmapovat pojetí hodnocení žáků na prvním stupni inkluzivních základní škol v kontextu principů inkluzivního vzdělávání a pokusit se definovat charakteristické znaky hodnocení žáků v inkluzivní škole v podobě komplexního rozvíjejícího hodnocení.
Links
MUNI/A/1317/2014, interní kód MU | Name: Determinanty účinnosti učitelských praxí | Investor: Masaryk University, Category A |
|
Displayed: 13/11/2024 05:55