k 2015

Pupil Assessment in Inclusive Schools

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Basic information

Original name

Pupil Assessment in Inclusive Schools

Name in Czech

Hodnocení žáků v inkluzivních školách

Edition

SGEM International Multidisciplinary Scietific Conferences on Social Sciences and Atrs, 2015

Other information

Language

English

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Bulgaria

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

primární vzdělávání; podmínky inkluzivního vzdělávání; inkluzivní vzdělávání; komplexní rozvíjející hodnocení

Keywords in English

primary education; conditions of inclusive education, inclusive education, comprehensive devepoping evaluatiuon

Tags

International impact
Změněno: 1/3/2016 07:56, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Abstract

V originále

In the presentation I have present the results of research aimed at mapping approaches to the assessment of pupils in inclusive primary schools within the context of inclusive education principles. The study defines the characteristics of pupil assessment in an inclusive school.

In Czech

V přednášce jsem prezentovala výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zmapovat pojetí hodnocení žáků na prvním stupni inkluzivních základní škol v kontextu principů inkluzivního vzdělávání a pokusit se definovat charakteristické znaky hodnocení žáků v inkluzivní škole v podobě komplexního rozvíjejícího hodnocení.

Links

MUNI/A/1317/2014, interní kód MU
Name: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Investor: Masaryk University, Category A