LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ, Milan POL a Kateřina TRNKOVÁ. Podoby inkluzivního vzdělávání. Z případových studií základních škol. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podoby inkluzivního vzdělávání. Z případových studií základních škol
Název anglicky Appearance of inclusive education. Case studies of basic schools
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ, Milan POL a Kateřina TRNKOVÁ.
Vydání 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; inkluze ve školách; vedení škol
Klíčová slova anglicky inclusive education; inclusion in schools; school leadership
Změnil Změnila: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., učo 2201. Změněno: 31. 10. 2016 16:56.
Anotace
Cílem příspěvku je prezentovat dílčí výsledky výzkumu Inkluze jako interdisciplinární problém. Autoři diskutují čtyři vybrané kategorie - pojem inkluze, motivace škol k inkluzivnímu vzdělávání, postoje k inkluzivnímu vzdělávání a připravenost škol k inkluzivnímu vzdělávání a formulují implikace pro řízení škol.
Anotace anglicky
The aim of the paper is to present partial results of the research Inclusion as an interdisciplinary problem. The autors offer discussion related to four selected categories: the concept of inclusive education, motivation to inclusive education, attitudes to inclusive education and readiness of schools to inclusive education and they define the impications for the school leadership.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUNázev: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 22. 3. 2023 10:50