Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1311963, author = {Málková, Alžběta and Šindelková, Monika and Plucková, Irena}, address = {Brno}, booktitle = {Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015. Proceedings of international scientific conference ICOLLE 2015}, edition = {1.}, editor = {DANIELOVÁ, L., SCHMIED, J.}, keywords = {chemistry; integrated thematic teaching; paper; project education}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7509-287-8}, pages = {270-280}, publisher = {Mendelova univerzita v Brně}, title = {Přínos projektové výuky pro studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1311963 AU - Málková, Alžběta - Šindelková, Monika - Plucková, Irena PY - 2015 TI - Přínos projektové výuky pro studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia PB - Mendelova univerzita v Brně CY - Brno SN - 9788075092878 KW - chemistry KW - integrated thematic teaching KW - paper KW - project education N2 - Projektová metoda je plně založena na vnitřní motivaci a vztahu žáka k samotné činnosti. Žák sám vlastní vůlí usiluje o dosažení nějakého cíle. Právě ten dává projektu smysl, motivuje a řídí průběh práce. O tom, zda je projektová výuka vhodnou metodou či formou vzdělávání i na vysoké škole, by se mohly vést rozsáhlé diskuse. Následující příspěvek se zabývá projektovým vyučováním a jeho přínosem pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Úvod zahrnuje teoretická východiska, základní rysy projektové výuky, strukturu a popis činností realizovaného projektu „papír“. Dílčí části příspěvku zahrnují konkrétní stanovené cíle, které byly ověřovány pomocí dotazníkového šetření. Dotazník obsahuje 13 tvrzení s odpovědi na škále Likerova typu. Celkový počet respondentů je 58. Výsledky dotazníkového šetření ukazují, že jako vyučující se s projektovou výukou setkali všichni respondenti (47 %). ER -
MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ a Irena PLUCKOVÁ. Přínos projektové výuky pro studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia. In DANIELOVÁ, L., SCHMIED, J. \textit{Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015. Proceedings of international scientific conference ICOLLE 2015}. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita v Brně. s.~270-280. ISBN~978-80-7509-287-8. 2015.
|