Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1311963, author = {Málková, Alžběta and Šindelková, Monika and Plucková, Irena}, address = {Brno}, booktitle = {Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015. Proceedings of international scientific conference ICOLLE 2015}, edition = {1.}, editor = {DANIELOVÁ, L., SCHMIED, J.}, keywords = {chemistry; integrated thematic teaching; paper; project education}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7509-287-8}, pages = {270-280}, publisher = {Mendelova univerzita v Brně}, title = {Přínos projektové výuky pro studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1311963 AU - Málková, Alžběta - Šindelková, Monika - Plucková, Irena PY - 2015 TI - Přínos projektové výuky pro studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia PB - Mendelova univerzita v Brně CY - Brno SN - 9788075092878 KW - chemistry KW - integrated thematic teaching KW - paper KW - project education N2 - Projektová metoda je plně založena na vnitřní motivaci a vztahu žáka k samotné činnosti. Žák sám vlastní vůlí usiluje o dosažení nějakého cíle. Právě ten dává projektu smysl, motivuje a řídí průběh práce. O tom, zda je projektová výuka vhodnou metodou či formou vzdělávání i na vysoké škole, by se mohly vést rozsáhlé diskuse. Následující příspěvek se zabývá projektovým vyučováním a jeho přínosem pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Úvod zahrnuje teoretická východiska, základní rysy projektové výuky, strukturu a popis činností realizovaného projektu „papír“. Dílčí části příspěvku zahrnují konkrétní stanovené cíle, které byly ověřovány pomocí dotazníkového šetření. Dotazník obsahuje 13 tvrzení s odpovědi na škále Likerova typu. Celkový počet respondentů je 58. Výsledky dotazníkového šetření ukazují, že jako vyučující se s projektovou výukou setkali všichni respondenti (47 %). ER -
MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Přínos projektové výuky pro studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia (The benefits of project education for students during their studies at the Faculty of Education at the Masaryk university). In DANIELOVÁ, L., SCHMIED, J. \textit{Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015. Proceedings of international scientific conference ICOLLE 2015}. 1st ed. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015, p.~270-280. ISBN~978-80-7509-287-8.
|