Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1311966, author = {Málková, Alžběta and Šindelková, Monika and Plucková, Irena}, booktitle = {DANIELOVÁ, L. (ed.). Sborník abstraktů ze 7. mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015}, keywords = {chemistry, integrated thematic teaching, paper, project education}, language = {cze}, isbn = {978-80-7509-321-9}, title = {Přínos projektové výuky pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1311966 AU - Málková, Alžběta - Šindelková, Monika - Plucková, Irena PY - 2015 TI - Přínos projektové výuky pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia SN - 9788075093219 KW - chemistry, integrated thematic teaching, paper, project education N2 - Projektová metoda je plně založena na vnitřní motivaci a vztahu žáka k samotné činnosti. Žák sám vlastní vůlí usiluje o dosažení nějakého cíle. Právě ten dává projektu smysl, motivuje a řídí průběh práce. O tom, zda je projektová výuka vhodnou metodou či formou vzdělávání i na vysoké škole by se mohly vést rozsáhlé diskuse. Následující příspěvek se zabývá projektovým vyučováním a jeho přínosem pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Úvod zahrnuje teoretická východiska, základní rysy projektové výuky, strukturu a popis činností realizovaného projektu „papír“. Dílčí části příspěvku zahrnují konkrétní stanovené cíle, které byly ověřovány pomocí dotazníkového šetření. ER -
MÁLKOVÁ, Alžběta, Monika ŠINDELKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Přínos projektové výuky pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia (Benefits of the project education for students during studies at the faculty of education at Masaryk University). In \textit{DANIELOVÁ, L. (ed.). Sborník abstraktů ze 7. mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015}. 2015. ISBN~978-80-7509-321-9.
|