Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1312517, author = {Češková, Tereza and Knecht, Petr}, booktitle = {Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu: Sborník anotací z XXIII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 16. - 18. září 2015 v Plzni}, keywords = {learning situation, problem learning situation, phases of problem learning situation}, language = {cze}, isbn = {978-80-261-0521-3}, title = {Analýza fází řešení problémové učební úlohy ve výuce přírodovědy}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1312517 AU - Češková, Tereza - Knecht, Petr PY - 2015 TI - Analýza fází řešení problémové učební úlohy ve výuce přírodovědy SN - 9788026105213 KW - learning situation, problem learning situation, phases of problem learning situation N2 - Cílem příspěvku je pomocí videostudie analyzovat učební úlohy coby jádra výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy, a to z hlediska užití fází řešení problémové učební úlohy. Příspěvek hledá odpověď na otázku Jaké je zastoupení a délka fází řešení problémových učebních úloh ve výuce přírodovědy na 1. stupni ZŠ. ER -
ČEŠKOVÁ, Tereza a Petr KNECHT. Analýza fází řešení problémové učební úlohy ve výuce přírodovědy. In \textit{Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu: Sborník anotací z XXIII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 16. - 18. září 2015 v Plzni}. 2015. ISBN~978-80-261-0521-3.
|