BRÜCKNEROVÁ, Karla a Petr NOVOTNÝ. Mezigenerační učení vs. mezigenerační vzdělávání: Typologie mezigeneračního učení mezi učiteli a její diskuze. In Aeduca. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mezigenerační učení vs. mezigenerační vzdělávání: Typologie mezigeneračního učení mezi učiteli a její diskuze
Autoři BRÜCKNEROVÁ, Karla a Petr NOVOTNÝ.
Vydání Aeduca, 2015.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Štítky intergenerational learning, teachers professional development
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 2. 5. 2019 11:38.
Anotace
Příspěvek seznamuje s typologií mezigeneračního učení (MGU) mezi učiteli vzniklé na základě kvalitativního výzkumu. Typologie vymezuje na základě učebních obsahů a učebních interakcí čtyři typy MGU: MGU akceptující, MGU hledající, MGU přetvářející a MGU inspirující se. Jednotlivé typy učení jsou vztaženy ke vzdělávacím aktivitám, které k nim mohou (a nemusejí) vést a je diskutován vztah mezi profesním vzděláváním a učením se mezi jednotlivými generacemi, a to jak z hlediska potřeb aktérů tak z hlediska potřeb instituce.
Návaznosti
GA13-07234S, projekt VaVNázev: Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích
Investor: Grantová agentura ČR, Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 21:43