Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1319587, author = {Rabušicová, Milada and Kamanová, Lenka and Pevná, Kateřina}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/SP2015-1-6}, keywords = {learning; intergenerational learning; the elderly; ageing; active ageing; vitality; mobile computer labs}, language = {cze}, issn = {1803-7437}, journal = {Studia paedagogica}, title = {Učit se a stárnout aktivně : senioři v mobilních počítačových učebnách}, url = {http://hdl.handle.net/11222.digilib/133657}, volume = {20}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1319587 AU - Rabušicová, Milada - Kamanová, Lenka - Pevná, Kateřina PY - 2015 TI - Učit se a stárnout aktivně : senioři v mobilních počítačových učebnách JF - Studia paedagogica VL - 20 IS - 1 SP - 85-108 EP - 85-108 PB - Masarykova univerzita SN - 18037437 KW - learning KW - intergenerational learning KW - the elderly KW - ageing KW - active ageing KW - vitality KW - mobile computer labs UR - http://hdl.handle.net/11222.digilib/133657 N2 - Stárnout aktivně je výzva, s níž se současná společnost obrací na seniory. Jak to ale dělat? Jaké příležitosti k tomu využít? Je to opravdu to, co senioři chtějí? To jsou obecné otázky, kterými je veden tento článek. Na příkladu aktivních a vitálních seniorů, kteří se učí počítačovým dovednostem v tzv. mobilních počítačových učebnách, ukazujeme, jaká jsou specifika jejich učení, za jakých podmínek se učí lépe a snadněji, jak zvládají nároky učení se pro ně novým technologiím, čím k procesům učení přispívá mezigenerační setkávání a mezigenerační přenos, a nakonec také co seniorům učení se práci s PC přineslo, respektive co oni sami na této své vzdělávací aktivitě oceňují. ER -
RABUŠICOVÁ, Milada, Lenka KAMANOVÁ and Kateřina PEVNÁ. Učit se a stárnout aktivně : senioři v mobilních počítačových učebnách (Learning and ageing actively : the elderly in mobile computer labs). \textit{Studia paedagogica}. Brno: Masarykova univerzita, 2015, vol.~20, No~1, p.~85-108. ISSN~1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2015-1-6.
|