PAVELKA, Jiří. Cesty marketingových komunikací. Sborník prací studentů Univerzity tomáše Bati ve Zlíně (Pathways of Marketing Communications. Proceedings of the students of Tomas Bata University in Zlín). 1st ed. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 242 pp. ISBN 978-80-87500-64-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Cesty marketingových komunikací. Sborník prací studentů Univerzity tomáše Bati ve Zlíně
Name in Czech Cesty marketingových komunikací. Sborník prací studentů Univerzity tomáše Bati ve Zlíně
Name (in English) Pathways of Marketing Communications. Proceedings of the students of Tomas Bata University in Zlín
Authors PAVELKA, Jiří.
Edition 1. vyd. Zlín, 242 pp. 2015.
Publisher Radim Bačuvčík - VeRBuM
Other information
Original language Czech
Type of outcome Editing of thematic compilation, editing of monothematic issue of professional journal
Field of Study Literature, mass media, audio-visual activities
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Social Studies
ISBN 978-80-87500-64-4
Keywords (in Czech) marketingová komunikace, advertisement, působení mediálních produktů
Keywords in English marketing communications, reklama, effect of media products
Changed by Changed by: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc., učo 1273. Changed: 4/12/2015 12:24.
Abstract
Jde o Sborník prací studentů Univerzity tomáše Bati ve Zlíně, které vytvořil kolektiv studentů marketingových komunikací. J. Pavelka je garantem projektu, spolueditorem a autorem předmluvy Slovo úvodem (s. 5-7).
Abstract (in English)
It is a Proceedings of works created by students of marketing communications of Tomas Bata University in Zlin. J. Pavelka is the guarantor of the project, co-editor and author of the text foreword Slovo úvodem (p. 5 to 7).
PrintDisplayed: 27/9/2024 18:22