ČEJKOVÁ, Ingrid. Hlas žáků střední školy (The voice of high school students). In Konference Študentské fórum XV., Občianske združenie Výchova – Veda – Vzdelávanie - Výskum a Fakulta humanitních studií UTB ve Zlíně, 3.-4. 12. 2015, Velké Bílovice. 2015.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Hlas žáků střední školy
Name (in English) The voice of high school students
Authors ČEJKOVÁ, Ingrid (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Konference Študentské fórum XV., Občianske združenie Výchova – Veda – Vzdelávanie - Výskum a Fakulta humanitních studií UTB ve Zlíně, 3.-4. 12. 2015, Velké Bílovice, 2015.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/15:00085168
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) hlas žáků; střední škola; učitel; žák; zpětná vazba; výuka
Keywords in English the voice of students; high school; teacher; student; feedback; teaching
Tags mzok, rivok
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Changed: 21/3/2016 15:40.
Abstract
Příspěvek přináší základní informace o hlasu žáků na českých středních školách. Teoreticky vykládá, co je to hlas žáků, jak funguje, kde jsou jeho problematická místa a bariéry, které mohou bránit výskytu tohoto konceptu v české škole. Příspěvek rovněž nastiňuje, jak je možné hlas žáků zkoumat.
Abstract (in English)
The paper presents basic information about the voice of students at Czech high schools. In theory interprets what it is the voice of students, how it works, where are the bottlenecks and barriers that may prevent the occurrence of this concept in the Czech school. The author also outlines how you can research this theme.
Links
MUNI/A/1219/2014, interní kód MUName: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 10/8/2024 19:41