ŠÍP, Radim a Vlastimil ŠVEC. Výzkum tacitních znalostí: Přehodnocení subjekt-objektového východiska výzkumu. In 23. výroční konference ČAPV: Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výzkum tacitních znalostí: Přehodnocení subjekt-objektového východiska výzkumu
Název česky Výzkum tacitních znalostí: Přehodnocení subjekt-objektového východiska výzkumu
Název anglicky The Research of Tacit Knowledge: Rethinking of a subject-object foundations of a inquiry
Autoři ŠÍP, Radim (203 Česká republika, garant, domácí) a Vlastimil ŠVEC (203 Česká republika, domácí).
Vydání 23. výroční konference ČAPV: Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00081334
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky paradigma; tacitní znalost; výzkum; znalost;
Klíčová slova anglicky knowledge; paradigm; research; tacit knowledge
Změnil Změnil: doc. Mgr. Radim Šíp, Ph.D., učo 8686. Změněno: 30. 3. 2016 12:24.
Anotace
Přednáška se soustředila na změny v metodologických východiscích, které si vyžaduje výzkum tacitních znalostí. Jedná se především o přechod od pozitivistického k fenomenologicko-pragmtistickému východisku.
Anotace anglicky
The lecture focused on the changes in the methodological premises, which requires research into tacit knowledge. This is essentially a transition from a positivist to a pragmatist-phenomenological paradigm of inquiry.
Návaznosti
GA13-20049S, projekt VaVNázev: Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe
Investor: Grantová agentura ČR, Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 09:19