Výzkum tacitních znalostí: Přehodnocení subjekt-objektového východiska výzkumu
ŠÍP, Radim and Vlastimil ŠVEC. Výzkum tacitních znalostí: Přehodnocení subjekt-objektového východiska výzkumu (The Research of Tacit Knowledge: Rethinking of a subject-object foundations of a inquiry). In 23. výroční konference ČAPV: Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. 2015. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Výzkum tacitních znalostí: Přehodnocení subjekt-objektového východiska výzkumu |
Name in Czech | Výzkum tacitních znalostí: Přehodnocení subjekt-objektového východiska výzkumu |
Name (in English) | The Research of Tacit Knowledge: Rethinking of a subject-object foundations of a inquiry |
Authors | ŠÍP, Radim (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Vlastimil ŠVEC (203 Czech Republic, belonging to the institution). |
Edition | 23. výroční konference ČAPV: Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu, 2015. |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Presentations at conferences |
Field of Study | 50300 5.3 Education |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
RIV identification code | RIV/00216224:14410/15:00081334 |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | paradigma; tacitní znalost; výzkum; znalost; |
Keywords in English | knowledge; paradigm; research; tacit knowledge |
Changed by | Changed by: doc. Mgr. Radim Šíp, Ph.D., učo 8686. Changed: 30/3/2016 12:24. |
Abstract |
---|
Přednáška se soustředila na změny v metodologických východiscích, které si vyžaduje výzkum tacitních znalostí. Jedná se především o přechod od pozitivistického k fenomenologicko-pragmtistickému východisku. |
Abstract (in English) |
---|
The lecture focused on the changes in the methodological premises, which requires research into tacit knowledge. This is essentially a transition from a positivist to a pragmatist-phenomenological paradigm of inquiry. |
Links | |
---|---|
GA13-20049S, research and development project | Name: Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe |
Investor: Czech Science Foundation |
PrintDisplayed: 27/9/2024 00:43