LOJDOVÁ, Kateřina. Na ECER nebo na EARLI? Zpráva ze dvou mezinárodních konferencí v roce 2015. Česká pedagogická společnost o.s., 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Na ECER nebo na EARLI? Zpráva ze dvou mezinárodních konferencí v roce 2015
Název anglicky ECER or EARLI? A Report from two international conferences in 2015
Autoři LOJDOVÁ, Kateřina.
Vydání 2015.
Nakladatel Česká pedagogická společnost o.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Conference for Research on Learning and Instruction (EARLI); European Conference on Educational Research (ECER)
Klíčová slova anglicky Conference for Research on Learning and Instruction (EARLI); European Conference on Educational Research (ECER)
Změnil Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 23. 3. 2016 11:37.
Anotace
Zpráva z mezinárodních konferencí Conference for Research on Learning and Instruction (EARLI) a European Conference on Educational Research (ECER) konaných v roce 2015.
Anotace anglicky
A report from international conferences Conference for Research on Learning and Instruction (EARLI) and European Conference on Educational Research (ECER) in 2015.
Návaznosti
GA13-24456S, projekt VaVNázev: Moc ve školních třídách studentů učitelství
Investor: Grantová agentura ČR, Moc ve školních třídách studentů učitelství
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 09:18