Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1322012, author = {Lojdová, Kateřina}, booktitle = {Konference Učitelské praxe: současné poznatky a perspektivy pořádaná katedrou pedagogiky PdF MU, Brno}, keywords = {mentors; student teachers; qualitative research}, language = {cze}, title = {Spolupráce studentů učitelství s cvičnými učiteli v průběhu vyučování}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1322012 AU - Lojdová, Kateřina PY - 2015 TI - Spolupráce studentů učitelství s cvičnými učiteli v průběhu vyučování KW - mentors KW - student teachers KW - qualitative research N2 - Příspěvek vychází z kvalitativní analýzy videozáznamů výuky a z hloubkových rozhovorů s osmi studenty učitelství. Zachycuje podoby spolupráce studenta učitelství s cvičným učitelem skrze metaforicky pojmenované komplementární role studenta učitelství a cvičného učitele. V těchto rolích se odlišuje míra autonomie studenta učitelství a míra kontroly cvičného. Hovoříme o komplementárních rolích partner-partner, tonoucí-záchranář a černý pasažér-revizor. ER -
LOJDOVÁ, Kateřina. Spolupráce studentů učitelství s cvičnými učiteli v průběhu vyučování. In \textit{Konference Učitelské praxe: současné poznatky a perspektivy pořádaná katedrou pedagogiky PdF MU, Brno}. 2015.
|