JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ a Kateřina VLČKOVÁ. Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky
Název anglicky School education: context, participants, curriculum, processes, results
Autoři JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, domácí), Karolína PEŠKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00085507
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky školní vzdělávání; kurikulum; disertační práce
Klíčová slova anglicky school education; curriculum; PhD thesis
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 7. 3. 2016 14:18.
Anotace
Konference nabídla prostor studentům doktorského studijního programu Pedagogika k prezentaci a diskusi svých disertačních výzkumů. Prezentujícími byli vybraní studenti zapojení do projektu MUNI/A/1360/2014 Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (KUME 2015) a MUNI/A/1438/2014 Výzkum školního vzdělávání: výukové metody, didaktické prostředky a učební podmínky (SKOLA 2015).
Anotace anglicky
The conference enabled PhD students of the study programme Pedagogy to present and discuss their dissertation research. The presenters were selected students participating in projects MUNI/A/1360/2014 Curriculum of the primary and lower secondary school: methodological approaches and empirical findings KUME 2015) and MUNI/A/1438/2014 Research of school education: instructional methods, teaching aids and learning conditions (SKOLA 2015).
Návaznosti
MUNI/A/1360/2014, interní kód MUNázev: Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Akronym: KUME 2015)
Investor: Masarykova univerzita, Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/A/1438/2014, interní kód MUNázev: Výzkum školního vzdělávání: Výukové metody, didaktické prostředky a učební podmínky (SKOLA 2015) (Akronym: SKOLA 2015)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum školního vzdělávání: Výukové metody, didaktické prostředky a učební podmínky (SKOLA 2015), DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 15:08